قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
سرخط خبرها

خودروی «چانگان هانتر» به ایران آمد؟ + مشخصات، قیمت و تصاویر

  • کد خبر: ۱۵۸۲۰۹
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
خودروی «چانگان هانتر» به ایران آمد؟ + مشخصات، قیمت و تصاویر
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد چانگان هانتر یا همان Kaicene F70 با پلاک گذر موقت به ایران آمده و احتمالاً مراحل تست های فنی را می گذارند. با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که یکی از خودروسازان خصوصی کشور برنامه مونتاژ این پیکاپ دو دیفرانسیل را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، چانگان هانتر بر نمونه چینی پژو لندتراک است و در شش کشور با نام های مختلف دیگری چون چانگان F70، لنتاژه و Kaicene F70 تولید می شود. پیگیری های اولیه نشان می دهد که این خودرو توسط یک خودروساز خصوصی حاضر در شمال غرب کشور انتخاب شده است و احتمالاً در ماه های آتی با نشان ایرانی به بازار معرفی می شود. این خودرو با پیشرانه های مختلف بنزینی و دیزلی توسط چانگان عرضه می شود. اما خودروساز ایرانی می خواهد تا چانگان هانتر را با پیشرانه ۲.۴ لیتری بنزینی ۴K22 میتسوبیشی مونتاژ کند. یکی از دلایل این انتخاب پیشرانه، وجود زیرساخت فنی ۴K22 در پیکاپ های دیگر این شرکت خودروسازی است.

خودروی «چانگان هانتر» به ایران آمد؟ + مشخصات، قیمت و تصاویر

مشخصات فنی چانگان هانتر بازار ایران

هانتر با پیشرانه ۲.۴ لیتری میتسوبیشی شنیانگ به بازار ایران می آید. این پیشرانه که ۴K22 نام دارد، ۲۱۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این پیکاپ چینی از نوع شش سرعته اتوماتیک AT است و قابلیت تامین آن از نشان های زومکس و پانچ استراسبورگ فراهم است. فاصله محوری هانتر ۳۱۸۰ میلی متر است و وزن حالص آن، دو هزار و ۱۵۰ کیلوگرم اعلام می شود. چانگان هانتر یک پیکاپ شاسی مستقل و دو دیفرانسیل است و به صورت استاندارد توان به چرخ های عقب این خودروی کار و تجاری منتقل می شود. اما در صورت نیاز راننده دیفرانسیل مرکزی با قابلیت تنظیم الکتریکی، هانتر را به یک خودروی دو دیفرانسیل در حالت های ۴H و ۴L تبدیل می کند.

خودروی «چانگان هانتر» به ایران آمد؟ + مشخصات، قیمت و تصاویر

امکانات پیکاپ هانتر

با توجه به اطلاعات اولیه، هانتر در بازار ایران به امکاناتی مانند دو کیسه هوا، کروز کنترل، استارت دکمه ای، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سر بالایی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، آینه های تاشو برقی، دریچه تهویه ردیف دوم، زیرآرنجی ردیف دوم، حالت رانندگی اکو و اسپرت، ترمز پارک برقی، اتوهلد، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، تهویه اتوماتیک و… مجهز خواهد بود. همچنین احتمال دارد که امکاناتی مانند گرمکن صندلی های جلو، کنترل حرکت در سراشیبی، رادار خطی، اخطار برخورد از جلو، صندلی برقی راننده و… هم به خودرو اضافه شود.

خودروی «چانگان هانتر» به ایران آمد؟ + مشخصات، قیمت و تصاویر

قیمت پیکاپ چانگان هانتر

پیکاپ چانگان هانتر بر اساس سطح امکانات، قابلیت فنی، نوع تجهیزات کمکی راننده و… قیمتی حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ دلار تا ۲۹ هزار و ۲۰۰ دلار را دارد. بدیهی است که در بازار ایران، به خاطر محدودیت های سفارش گذاری و بحث تامین قطعه امکان سفارش گذاری نسخه فول آپشن و گران قیمت آن وجود ندارد. ولی می توان پیش بینی کرد که با توجه به تعرفه های واردات قطعات منفصله خودرو و هزینه های جاری، چانگان هانتر مونتاژی با قیمتی نزدیک به فوتون تونلند G7، بهمن G9 و مکث کلوت اتوماتیک به بازار می آید.

خودروی «چانگان هانتر» به ایران آمد؟ + مشخصات، قیمت و تصاویر

منبع: اسب بخار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->